Mediat gjermane po organizojnë një fushatë kundër përhapjes së dezinformatave

Image by S. Hermann & F. Richter from Pixabay

Aksioni do të promovojë gjithashtu qasje të sigurt në lajme, thanë të enjten organizatorët e fushatës në Berlin.

Vitin e ardhshëm, media gjermane në bashkëpunim me organet rregullatore, fondacionet dhe institutet shkencore do të organizojnë një fushatë që synon të tërheqë vëmendjen e publikut për rëndësinë e informacionit konfidencial, raporton agjencia gjermane e lajmeve DPA.

Aksioni do të promovojë gjithashtu qasje të sigurt në lajme, thanë të enjten organizatorët e fushatës në Berlin.

Fushata “Viti i Lajmeve” përfshin aktivitete të tilla si: veprime ditore në rrjetet sociale, mësime shkollore, seminare dhe projekte partneriteti mes shkollave dhe redaksive lokale.

Partnerët e nismës mediatike #UseTheNews – e cila u krijua disa vite më parë nga agjencia DPA dhe qyteti i Hamburgut – është një fushatë që synon kryesisht të rinjtë dhe rritjen e edukimit mediatik.

Në fushatën “Viti i Lajmeve” marrin pjesë disa media, përfshirë shërbimet publike ARD dhe ZDF dhe ato private – RTL/ntv, Spiegel dhe grupi Funke.

Gjithashtu përfshihen shoqatat e botuesve, rregullatorët e medias, Agjencia Federale për Edukimin Qytetar, Instituti Leibniz për Kërkimin e Medias, si dhe fondacionet Madsak dhe Zeit.

Për shkak të rëndësisë së temës, nismëtarët synojnë një aleancë sa më të gjerë përtej rrethit të #UseTheNews, tha kryetari i bordit drejtues të DPA-së, Peter Kropsch.

“Në kohën e inteligjencës artificiale dhe “deepfake”, gjetja e një përgjigjeje për pyetjen “çfarë është realiteti dhe çfarë është gënjeshtra” nuk është aspak e thjeshtë”, tha drejtori i ARD-së Kai Gnifke.

 

Të gjitha komentet dhe vërejtjet në lidhje me këtë dhe artikujt e tjerë të Vërtetmatës-it, kërkesat për korrigjime dhe sqarime, si dhe sugjerimet për verifikimin e deklaratave të politikanëve dhe premtimeve të partive politike, mund t’i dorëzoni përmes këtij formulari

Your email address will not be published.