Recension: Nga 1 marsi me tablete në avion

28-098009988-123098-lufthansa-crop-resize

Njëra është gjermane dhe të tjera është një kompani japoneze. Një është themeluar në vitin 1953 dhe tjetra në 1951. Një nga kompanitë më të madh evropiane dhe tjera është një nga kompanitë ajrore më të mëdha aziatike. Njëra ka më shumë se 600, dhe tjetra mbi 200 avionë. Njëra ka ngjyrat karakteristike të verdhë dhe blu, kurse tjera të kuqe dhe të bardhë. Njëra në logo ka një zhirrafë   blu dhe të tjera të kuqe. Këto janë disa nga dallimet e mëdha midis “Lufthansa” dhe “Japan Airlines”, të cilat nuk ishin të mjaftueshme që dikush të bëjë një foto gabim në këtë artikull

2Linku deri te artikulli origjinal: Nga 1 marsi me tablete në avion

Data dhe koha e publikimit:  19.02.2014  

Data e recensionit24.02.2014

Recensues: Vladimir Mirçevski

Vërtetësia: Artikull i shkurtër nuk ka vërtetësinë të diskutueshme, por ajo ka një nivel të lartë paqartësie dhe jo precizitetit. Deri tani nuk ka pasur asnjë problem për të përdorur tableta dhe telefonat e mençur, pa mundësinë e bisedimeve gjatë fluturimeve. Ajo që është dashur të thuhet, nuk është transmetuar në mënyrën e duhur në këtë informacion, është se “Lufthansa” ofron përdorimin e pakufizuar të pajisjeve elektronike, sigurisht në mënyrën  flight mode, gjatë gjithë fluturimit – dhe gjatë periudhës së uljes dhe ngritjes, çka nuk ishte rasti. Pra, lajmi nuk transmetohet plotësisht dhe i saktë.

Burimet e informatave: Teksti i thirret në burimet zyrtare të kompanisë  ajrore Lufthansa dhe më poshtë informon lexuesit se materiali i publikuar është i marrë.

Përmbajtësia: Ky segment do të ishte qëlluar në qoftë se lajmi ishte i plotë dhe transmetuar me saktësi. Në jo pak njerëz të cilët shpesh udhëtojnë me avion, ky informacion është i rëndësishëm.

Origjinaliteti/Plagjiatura: Bëhet fjalë për lajm të marrë nga agjencitë dhe kjo qartë është theksuar .

Kualiteti i titullit: Si përmbajtja ashtu edhe titulli është i qartë deri në fund. Me fjalë të tjera, si mos të dihet se çfarë dhe si të plasohet në ballinë, e cila pak, është faktori kryesor nga i cili varet „shitja” e lajmit tek publiku.

Fotografia: Këtu e hasim problemin kryesor i cili është arsyeja kryesore për recensimin e këtij artikulli. Është bë një huqe e plotë dhe përzierje e dy kompanive të ndryshme. „Lufthansa” nuk është “Japan Airlines” dhe anasjelltas, nuk e di se kjo ishte e qartë për autorit kur e ka dorëzuar tekstit final dhe pamjen vizuale përfundimtare të produktit. Ndoshta është menduar se teksti do të kalojë. Mirëpo, kjo nuk është rasti. Lëshim serioz.

Përfundimi: Në përgjithësi ne kemi një lajm jo të plotë dhe të pasaktë me një krisje serioze. Pra, me pak fjalë, mund të jetë më mirë.

Të gjitha komentet dhe vërejtjet në lidhje me këtë dhe artikujt e tjerë të Vërtetmatës-it, kërkesat për korrigjime dhe sqarime, si dhe sugjerimet për verifikimin e deklaratave të politikanëve dhe premtimeve të partive politike, mund t’i dorëzoni përmes këtij formulari

Your email address will not be published.