Tehnomarket nuk dhuron 350 lavatriçe nëse shkruan “urime”
Një faqe e rreme në Facebook keqpërdor markën, emrin dhe logon e Tehnomarket dhe mashtron përdoruesit e Facebook që kinse po japin 350 lavatriçe automatike me lojë shpërblyese nëse komentojnë “urime”. Kjo nuk eshte e vertete. “Tehnomarket” ka faqen e tij zyrtare në Facebook me 180 mijë ndjekës, kontakte zyrtare, promovime, komunikim të përditshëm me klientët. Në faqen e rreme, megjithatë, ka vetëm një postim pa asnjë informacion shtesë
Po shqyrtojmë një postim në rrjetin social Facebook ku shkruhet:
Jemi krenarë të njoftojmë se do të dhurojmë 350 lavatriçe automatike që nuk mund të shiten për shkak të gërvishtjeve të vogla pasi janë ende në gjendje të mirë. Kështu që ne do t’ia japim atë rastësisht dikujt që ka shkruar “URIME”.
Bashkëngjitur postimit janë fotot e lavatriçeve. Postimi është jashtëzakonisht viral dhe në kohën e rishikimit tonë ka mbi 270 shpërndarje, 250 pëlqime dhe pothuajse 750 komente. Megjithatë, nuk është i besueshëm, loja shpërblyese është shpikur dhe qëllimi është promovimi i faqes së rreme në Facebook në sa më shumë grupe dhe në sa më shumë vende në Facebook, në mënyrë që faqja të ketë më shumë ndërveprim, pra vizitorë dhe pëlqime dhe njerëzit që do ta ndjekin atë. Kjo taktikë përdoret shpesh nga abuzuesit e markave të njohura, për të mbledhur sa më shumë ndjekës për faqe të rreme. Në seksionin e komenteve poshtë postimit nga faqja e rreme, përdoruesve të Facebook-ut u bëhet presion që ta ndajnë postimin në sa më shumë grupe.
Ka disa faktorë që duhet t’u sinjalizojnë përdoruesve të mediave sociale se ky postim është i rremë. E para është se është shumë e mirë për të qenë e vërtetë. Gjithashtu, njoftimi është bërë sipas një “shablloni”, pra në të kaluarën në rrjetet sociale shpërndaheshin lojëra të ngjashme shpërblyese të rrme ku pretendohet se do të dhurohen paisje me lojë shpërblyese, ku thuhet se mallrat e dëmtuara po jepen, gjë që duhet t’i bëjë përdoruesit e mediave sociale menjëherë të dyshojnë për lotarinë. Këto kompani zakonisht nuk e bëjnë këtë.
Për më tepër, faqja nga e cila është shpërndarë ky postim nuk është aspak faqja zyrtare e kompanisë Tehnomarket. Një foto me logon e Tehnomarket dhe fotot nga interneti u vodhën për të mashtruar përdoruesit e Facebook që të besonin se ishin në faqen zyrtare të Tehnomarket, gjë që nuk ishte kështu. Në faqen e Facebook-ut që ndan lotaritë e rreme, ky postim është i vetmi. Në të, nuk ndahen asnjë të dhënë adrese, numër telefoni, asnjë komunikim afatgjatë me klientët, as promocione klasike, çmime të promovimit të shitjeve etj. Faqja zyrtare e Tehnomarket numëron 180 mijë ndjekës dhe ndahet gjithashtu komunikimi i vazhdueshëm, shpërndarja e çmimeve promocionale, fotot e produkteve, si dhe informacione të gjera kontakti, përfshirë një numër telefoni.
Për më tepër, nëse do të ishte një lotari e vërtetë, do të kishte rregulla për shortin e përcaktuar në një dokument. Lotaritë shumë të lehta me dhurata të shtrenjta duhet të jenë arsye për dyshimin e përdoruesve të Facebook se dikush po i abuzon për të sjellë reputacion dhe më shumë viralitet në faqen e tyre.
Në rubrikën e rishikimit të faqes, disa qytetarë kanë ngritur alarmin se bëhet fjalë për një faqe të rreme, por kjo nuk e zbeh viralitetin e postimit dhe mashtrimin për më shumë klikime, pëlqime dhe shpërndarje.
Gjithmonë kontrolloni që faqja nga vjen dhurata është faqja zyrtare e biznesit që e promovon atë, edhe nëse fotografia e kopertinës përmban një logo të markës. Në këtë rast, një foto me logon e Tehnomarket u vodh dhe u shpërnda pa autorizim për të krijuar përshtypjen e rreme se faqja është e vërtetë.
Për të gjitha faktet e mësipërme, ne e vlerësojmë postimin që po shqyrtojmë si të pavërtetë. Nuk është e vërtetë që “Tehnomarket” jep 350 lavatriçe nëse shkruan “urime”.
Të gjitha komentet dhe vërejtjet në lidhje me këtë dhe artikujt e tjerë të Vërtetmatës-it, kërkesat për korrigjime dhe sqarime, si dhe sugjerimet për verifikimin e deklaratave të politikanëve dhe premtimeve të partive politike, mund t’i dorëzoni përmes këtij formulari