Kundërspin: Si mendon LSDM që të zgjidhet qeveria e përkohshme pa dy ministra?

Qëndrimi i VMRO-DPMNE-së për mospërkrahjen e qeverisë së përkohshme të Talat Xhaferit është joserioz dhe i vështirë për t’u kuptuar, por qëndrimi i LSDM-së është se në atë rast “pozitat në qeverinë teknike të DPMNE-së duhet të mbeten bosh dhe mandatari për të propozuar një qeveri në të cilën ato pozita do të jenë të paplotësuara” është spin, sepse së pari është e paligjshme dhe një qeveri e tillë vështirë se mund të zgjidhet në Kuvend dhe pastaj çon në një proces zgjedhor jo të besueshëm.

 

Shkruan: Teofil Blazhevski

 

Ditët e fundit LSDM-ja ka dhënë qëndrime në të cilat vërehen spinime:

Spin: “vendet në qeverinë teknike të DPMNE-së të mbeten bosh dhe mandatari të propozojë një qeveri në të cilën ato pozita do të jenë të paplotësuara”

[ Burimi: LSDM– Njoftim/web, data: 20.01.2024]

 

Kundërspin:  Qëndrimi i LSDM-së dhe BDI-së se nuk ka nevojë për propozime të VMRO-DPMNE-së për ministra në qeverinë teknike nëse nuk e përkrahin është shtrembërim i paqëndrueshëm i së vërtetës, gjegjësisht spin rreth ligjit dhe qëllimeve të qeverisë teknike.

Në fakt, ky qëndrim i prerë i LSDM-së, i shprehur në një deklaratë se pozitat e ministrave të VMRO-DPMNE-së duhet të mbeten bosh nëse partia nuk i përkrah në Kuvend, është vetëm një version i shkurtuar i asaj që tha kryeministri Dimitar Kovaçevski një ditë më parë në përgjigje të pyetjes së një gazetari:

Besoj se VMRO-DPMNE, në përputhje me ligjin, si të gjitha partitë tjera politike që kanë ministra në qeverinë teknike, duhet të japin kandidatët e tyre dhe të votojnë për atë qeveri. Nëse ai vendos të mos e votojnë qeverinë, atëherë mendoj se ato vende duhet të mbeten bosh, mandatari të propozojë një qeveri në të cilën ato vende do të jenë bosh. Në momentin kur VMRO-DPMNE do të vendosë të mbështesë qeverinë, atëherë të nesërmen mandatari do të mund të propozojë dhe në të njëjtën ditë do të votohen ministrat që i pasojnë, tha Kovaçevski.

Por ky qëndrim është një spin si nga pikëpamja juridike, ashtu edhe nga aspekti i synimeve që ka Qeveria teknike, pra për çfarë u shpik si recetë për rikthimin e besimit.

Qeveria teknike ose më saktë qeveria e përkohshme në 100 ditët e fundit para zgjedhjeve, është një zgjidhje e futur nga “negociatat e Përzhinës” në vitin 2015 dhe ka hyrë në fuqi në formën e saj aktuale para zgjedhjeve të dhjetorit 2016. Qëllimi, të mos harrojmë, është rikthimi i besimit në procesin zgjedhor duke emëruar një tjetër kryeministër teknikisht nga partitë në pushtet, dhe opozita propozon ministra të përkohshëm në Punë dhe Politikë Sociale dhe Ministrinë e Brendshme, si dhe tre zëvendësministra shtesë në departamentet e financave, bujqësisë dhe administratës. Pra, ideja është që të kontrollohet procesi parazgjedhor dhe vetë zgjedhjet përmes departamenteve kyçe që kanë ndikim në shoqëri, përmes kompetencave të tyre dhe financave që kanë në dispozicion.

Bisedimet serioze për shfuqizimin e kësaj zgjidhjeje ligjore “të përkohshme” për të rikthyer besimin nuk janë zhvilluar edhe pse herë pas here dy partitë kryesore në bllokun maqedonas dhe BDI në bllokun shqiptar kanë shprehur ambicie për shfuqizimin e qeverisë teknike. Por kjo nuk ndodhi as për këto zgjedhje parlamentare të vitit 2024 dhe duke pasur parasysh marrëveshjen ndërpartiake të LSDM-së me BDI-në 100 ditët e fundit që kryeministri i përkohshëm të jetë shqiptar, BDI-ja tashmë ka propozuar Talat Xhaferin.

VMRO-DPMNE, përmes një deklarate të liderit të saj Hristijan Mickoski, një muaj më parë tha se nuk ishte i kënaqur me propozimin, pasi përfundimisht pranoi të marrë pjesë në qeveri (ky ishte një tjetër mashtrim i partisë opozitare për përdorim brenda partisë) dhe tani ata e konfirmojnë atë përmes organeve më të larta. Pra, qëndrimi i VMRO-DPMNE-së, sado i çuditshëm dhe i papjekur të duket, megjithatë është ligjërisht i pastër. Sepse ata mund të votojnë si të duan, madje edhe kundër dhe qeveria si propozim mund të votohet nga shumica e qeverisë dhe pastaj për çdo propozim të ri nga qeveria e re teknike në parlament, ata mund të shprehen ndryshe sipas nevojës.

Pasi që është e drejtë ligjore e deputetëve të VMRO-DPMNE-së, atëherë nuk ka nevojë për “gjimnastikën” e bërë nga LSDM (dhe BDI), duke “shtrirë” Ligjin për qeverinë dhe me interpretimin e tyre “kreativ” se si ai duhej të ishte përpiluar.

Me fjalë të tjera, qëndrimi i VMRO-DPMNE-së është joserioz dhe i vështirë për t’u kuptuar, por qëndrimi i LSDM-së se “Pozitat në qeverinë teknike të DPMNE-së duhet të mbeten bosh, kurse mandatari të propozojë një qeveri në të cilën ato pozita do të jenë të paplotësuara”, është spin, sepse, para së gjithash, është e kundërligjshme dhe një qeveri e tillë vështirë se mund të zgjidhet në Kuvend (neni 3, paragrafi 2 i Ligjit për Qeverinë). Përveç kësaj, LSDM do të bëhej parti që nga pozita e pushtetit do të bënte zgjedhje jo të besueshme

 

 

Të gjitha komentet dhe vërejtjet në lidhje me këtë dhe artikujt e tjerë të Vërtetmatës-it, kërkesat për korrigjime dhe sqarime, si dhe sugjerimet për verifikimin e deklaratave të politikanëve dhe premtimeve të partive politike, mund t’i dorëzoni përmes këtij formulari

Your email address will not be published.