KAM nuk jep dhurata, telefona apo para nëse shkruan “Gëzuar Krishtlindjet” ose “Urime”

Фото: Принтскрин ФБ пост

Disa postime të rreme të shpërndara nga i njëjti grup në Facebook premtojnë se qytetarët do të marrin shpërblime nga marketet KAM nëse shkruajnë komente të thjeshta. Grupi është i rreme, ashtu si edhe lotaria, dhe emri dhe marka e KAM Markets është keqpërdorur

Po shqyrtojmë një postim në rrjetin social Facebook ku shkruhet:

Për të festuar Krishtlindjet këtë vit, ekipi i Kam do të dërgojë 1000 çanta dhurata speciale për të gjithë ata që shkruajnë “Gëzuar Krishtlindjet” përpara datës 5 dhjetor 2023. Suksese.

Në të njëjtin profil, ka një postim të ngjashëm tregon se telefonat dhe paratë do t’u jepen njerëzve që shkruajnë “urime” në komente.

Në kuadër të njoftimit janë shpërndarë foto nga marketi KAM dhe nga disa çanta në të njëjtin vend, të cilat duhet t’i joshin qytetarët të besojnë se këto janë “dhuratat” e përgatitura.

Ky është një njoftim i rremë për një short shpërblyes që në asnjë mënyrë nuk lidhet me zinxhirin zyrtar të marketeve KAM. Kjo markë është abuzuar disa herë në këtë mënyrë, duke mashtruar qytetarët se nëse komentojnë diçka, do të marrin dhuratë. Në veçanti, profile të tilla të rreme aktivizohen në prag festash apo rastesh të ndryshme kur njerëzit dhe bizneset janë natyrshëm bujarë.

Kur shikon profilin në të cilin shpërndahet shorti i rremë, shihet se është një profil me vetëm 2 postime, dhe këto janë ato me premtimet e rreme të shortit. Në emrin e faqes në Facebook ka gabime, pra fjala “market” është shkruar me dy shkronja “k” dhe në fjalën Fan`s është përdorur gabim apostrof. Ajo që dëshmon në mënyrë të jashtëzakonshme se është një faqe e rreme në Facebook në të cilën keqpërdoret emri, logoja dhe marka e KAM Markets është se faqja është krijuar më 19 nëntor të këtij viti, me të vetmin qëllim për të vendosur postime të rreme në të.

Ndryshe nga faqja e rreme e fansave, ju mund të shikoni faqen zyrtare të fansave të KAM Market këtu.

Dallimet midis faqes së rreme dhe asaj zyrtare janë se faqja zyrtare ka një adresë, kontakte, promovime të vazhdueshme, katalogë dhe një numër të madh fansash, rreth 312 mijë njerëz që ndjekin faqen. Ofrohet gjithashtu një numër telefoni kontakti dhe nuk ka asnjë mënyrë për të kontaktuar krijuesin e faqes së rreme të fansave.

Vitin e kaluar, në dhjetor, marka, logoja dhe emri i KAM Market janë keqpërdorur edhe në komunikim të rremë me qytetarët, duke u premtuar atyre çmime të ndryshme, për të cilat kompania ka alarmuar qytetarët.

Për t’u siguruar që jeni në faqen e duhur të markës, kërkoni të ashtuquajturën BEXHIN BLU pranë emrit, që konfirmon se është faqja origjinale dhe garanton që është e verifikuar dhe i përket markës përkatëse, kanë shkruar nga KAM.

Gjithashtu, përdoruesit e rrjeteve sociale duhet të jenë jashtëzakonisht të kujdesshëm nëse u premtohet një çmim nga një profil ose faqe e rrjetit social Facebook në të cilën nuk ka përmbajtje tjetër përveç atyre postimeve, nëse diçka si fonti ose emri i faqes çalon ose përmban gabime drejtshkrimore, nëse nuk lihen kontaktet dhe adresat e bizneseve etj.

Për të gjitha faktet e mësipërme, ne i vlerësojmë postimet që shqyrtojmë si të pavërteta.

 

Të gjitha komentet dhe vërejtjet në lidhje me këtë dhe artikujt e tjerë të Vërtetmatës-it, kërkesat për korrigjime dhe sqarime, si dhe sugjerimet për verifikimin e deklaratave të politikanëve dhe premtimeve të partive politike, mund t’i dorëzoni përmes këtij formulari

Your email address will not be published.